sobota, 21 grudnia 2013

Czarne nad nami chmury

Satyryczna hiperbolizacja moich dotychczasowych 'osiągnięć' (patrz tytuł bloga) okazała się żartem miernym, tragicznym. 'Kariera, fortuna, sława' stały się synonimem przemijalności; fraszka i eteryczność, vanitas vanitatum et omnia vanitas. Kara to za wszystko, czy przypadek; nie wiem - owoc mojej ciężkiej, 3 letniej pracy zamarł, stając się tym samym symbolem plagi, choroby która wyniszczając wszystek pozostawiała za sobą zgliszcza i smutek (...)

Większość z was, zna mnie jednak pod innym obliczem. Kilos53 - komentator zagrajmer, dobra dusza i uśmiech YT, człowiek prowadzący z pozoru wręcz idealne życie pozbawione trosk i frasunków, zawsze gotowy, by wesprzeć i pocieszyć. Takim chciałem być zapamiętany, na takiego starałem się kształtować. Z jakim skutkiem, moi kochani - sami musicie to ocenić. Chciałem jednak, by ten kanał stał się pewnego rodzaju ostoją, azylem, miejscem, w którym przez moment każdy będzie mógł zaczerpnąć oddech, zapomnieć - chciałem by ten kanał stał się dla was tym, czym był dla mnie. Ratunkiem. Nie myślałem nigdy, że nadejdzie taka pora kiedy zmuszony będę przedstawić wam siebie 'w pełnej krasie'; wciąż nie jestem, jednak mimo wszystko uważam, że po tych 3 latach wspólnego bytowania należy wam się mała doza wyjaśnienia. 

Nazywam się Bartosz Smoleń i właśnie straciłem wszystko...





6 komentarzy:

  1. Hej
    Tak jestem dziewczyną, ale także, kochałam oglądać Twoje filmiki. ;D
    Dawałeś Tyle optymizmu, że nawet moja żadna koleżanka nie ma go tyle w sb.
    Twoja decyzja że usunołeś tamto konto, ale ludzie, którzy zawzieńcie sprawdzali (mój brat) czy nie ma nowego filmiku.Byli, są i będzą cię wspierać ;)
    To chyba na tyle mojego bezsensownego monologu 9jesli mozna , to tak nazwać)
    Pozdrawiam,
    Kira Verdas xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, to nie ja podjąłem taką decyzję, konto zostało usunięte przez YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, nie umim czytać ze zrozumieniem -,-
      Ale, i tak jest mi bardzo przykro.
      Jestem z Tobą :)

      Usuń
  3. Współczuje ci kilos. Gdybym ja stracił konto po trzech latach nagrywania to bym chyba się rozpłakał i rozwalił bym cały mój dom. Jeszcze raz współczuję ci kilos i mam nadzieje że szybko powróci ci humor i nie przejmuj się tym najważniejsze jest zdrowie, rodzina, przyjaciele, szkoła i praca. A YT się nie przejmuj to banda chamów dla których liczy się tylko Haj$. Życzę ci dobrego humoru, zdrowia, szczęścia, pomyślności, i byś się tym tak bardzo nie przejmował :)

    pozdrawiam Kevin

    OdpowiedzUsuń
  4. taak wspieramy Cię i zawsze będziemy szczerze muszę przyznać że byłeś (i jesteś) moim "guru" więc powiem szczerze że kiedy zobaczyłam że te udupy z YT usunęły TOBIE konto to myślałam że wyskoczę z balkonu! A teraz chcę Ci życzyć szczęścia w dążeniu do odzyskania konta, spokoju i żeby YoLo Swagers (tak nazywam twoich fanów,którym też jestem) nigdy Cię nie opuścili, a korzystając z okazji chciałam polecić Twoje "Najlepsze Momenty" bo bardzo fajny to filmik :) Pozdrawiam i trzymam kciuki o to byś odzyskał to konto! ~~Lilian~~

    OdpowiedzUsuń